Wat en waarom
Een huis kopen of verkopen blijft een grote gebeurtenis. Het gaat om serieus geld en meestal betekent het een ingrijpende verandering van je situatie. Ook als het een prachtige stap vooruit is, heb je van alles aan je hoofd. Er komt nu eenmaal veel bij kijken. Adviseurs, makelaars, en notarissen moeten aan allerlei regels voldoen. En terecht, want zoiets belangrijks moet goed geregeld worden. Maar veel werk is het wel: stukken opvragen, printen, tekenen, scannen, mailen. Tot nu. Het is de missie van Vidua Wonen om het iedereen makkelijker te maken. Beter te regelen. Veiliger te maken. En overzichtelijker. Zodat je sneller kunt schakelen en stappen kunt zetten. Dat doen we door begrijpelijke technologie van nu in te zetten voor deze voorheen vooral ‘papieren fase’. Kopers en verkopers kunnen zich voortaan digitaal identificeren en belangrijke stukken, zoals koopcontracten, veilig ondertekenen en delen. En dan? Vidua Wonen blijft in ontwikkeling. We proberen onze diensten steeds handiger voor je te maken. Zodat we er voor iedereen kunnen zijn, van jong tot oud, van koper of verkoper tot makelaar, taxateur, hypotheekadviseur, geldverstrekker of notaris. En we nemen je steeds meer werk uit handen. Binnenkort vind je op Vidua Wonen alle belangrijke stukken rond je woning terug. Die kun je dan delen waar, wanneer en met wie jij dat wil. Serieus handig, denken wij.Onze waarden
Teamwork
We geloven in de kracht van het team. Een team dat groot denkt en dat koppelt aan nú doen. Een team dat echte resultaten behaalt door de krachten te bundelen, ook over organisatiegrenzen heen.Gebruikers centraal
Door ons te richten op onze gebruikers – consumenten en hun adviseurs in de woon- en vastgoedketen – weten we wat ons te doen staat.Snelheid
We maken het verschil voor onze gebruikers door creatief en ondernemend te zijn. Dat doen we door veel en snel te experimenteren.Growth mindset
We zijn met iets nieuws bezig. Dat vereist dat we vragen stellen en luisteren voordat we met oplossingen komen. En dat we openstaan voor verschillen van mening. Zo leren we iedere dag. Kortom, persoonlijke groei ís bedrijfsgroei.Moed
We beseffen dat de consument niet zomaar de controle krijgt. De status quo verandert niet vanzelf. Dat betekent dat het nodig is om op te staan voor het belang van de klant. Dat vereist moed.
Maak kennis met het team
Bram van den Bersselaar
“Ik ben er trots op dat ik mag bijdragen aan de manier waarop we online zakendoen voor de woning- en vastgoedmarkt zo makkelijk en veilig mogelijk maken voor zowel consumenten als voor adviseurs in de woonketen.”
Ronald Carpentier
"Consumenten controle en overzicht geven in de woonreis, en tegelijkertijd adviseurs helpen met hun compliance verplichtingen. Toch geweldig om aan te mogen werken?!”
Eva Kassing
“Vol passie zet ik me dagelijks in aan de synergie tussen visie en uitvoering, waarbij de brug geslagen wordt tussen consumenten, adviseurs in de woon- en vastgoedketen én productontwikkeling.”
Robert Tiessen
"Hoe zorgen we ervoor dat consumenten en makelaars, veilig en snel, zaken kunnen regelen? Ik draag er graag aan bij!”
Jorrit van der Laan
"Geavanceerde technologie simpel gemaakt voor de consument die gaat verhuizen. Lijkt onmogelijk? Wij doen het met trots.”
Thijsjan Meindertsma
"Innovatieve digitale producten en services ontwikkelen voor consumenten, makelaars en andere adviseurs in de woonketen, die echt waarde toevoegen!"
Petra Kiers
"Ik draag graag bij aan het vereenvoudigen van complexiteit voor consumenten en adviseurs bij het voldoen aan wet- en regelgeving. Als dat kan door het aanbieden van innovatieve digitale producten, is het plaatje voor mij compleet."
Heb je een vraag?
Stuur een e-mail
Bij vragen over onze diensten, kun je mailen naar:
info@viduawonen.nlKom je bij ons team?
We zijn aan het groeien dus hou onze vacatures in de gaten!
Bekijk vacatures