Wat en waarom
Een huis kopen of verkopen blijft een grote gebeurtenis. Het gaat om serieus geld en meestal betekent het een ingrijpende verandering van je situatie. Ook als het een prachtige stap vooruit is, heb je van alles aan je hoofd. Er komt nu eenmaal veel bij kijken. Adviseurs, makelaars, en notarissen moeten aan allerlei regels voldoen. En terecht, want zoiets belangrijks moet goed geregeld worden. Maar veel werk is het wel: stukken opvragen, printen, tekenen, scannen, mailen. Tot nu. Het is de missie van Vidua Wonen om het iedereen makkelijker te maken. Beter te regelen. Veiliger te maken. En overzichtelijker. Zodat je sneller kunt schakelen en stappen kunt zetten. Dat doen we door begrijpelijke technologie van nu in te zetten voor deze voorheen vooral ‘papieren fase’. Kopers en verkopers kunnen zich voortaan digitaal identificeren en belangrijke stukken, zoals koopcontracten, veilig ondertekenen en delen. En dan? Vidua Wonen blijft in ontwikkeling. We proberen onze diensten steeds handiger voor je te maken. Zodat we er voor iedereen kunnen zijn, van jong tot oud, van koper of verkoper tot makelaar, taxateur, hypotheekadviseur, geldverstrekker of notaris. En we nemen je steeds meer werk uit handen. Binnenkort vind je op Vidua Wonen alle belangrijke stukken rond je woning terug. Die kun je dan delen waar, wanneer en met wie jij dat wil. Serieus handig, denken wij.Waar wij voor staan
Focus op de gebruiker
Door ons te richten op onze gebruikers – consumenten en hun adviseurs in de woon- en vastgoedketen – weten we wat ons te doen staat. De rest volgt vanzelf.Growth mindset
Leren is belangrijker dan denken te weten om echt verder te komen. Dat betekent dat we luisteren en vragen stellen voordat we met oplossingen komen. En dat we openstaan voor verschillen van mening omdat het de kwaliteit van ideeën vergroot. Kortom, persoonlijke groei ís bedrijfsgroei.Team effort
We geloven in de kracht van een sterk team. Een team met slimme mensen die groot denken en dat koppelen aan klein doen. Die geloven dat echte resultaten zijn te behalen in samenwerking met anderen, ook over organisatiegrenzen heen.Innovatie
Om het verschil te maken voor onze gebruikers zullen we creatief en ondernemend moeten zijn. We zullen dingen moeten proberen om dingen te leren. Liever nu dan straks.Moed
We beseffen dat de klant niet zomaar een plekje krijgt dat écht van haar is. De status quo veranderd niet vanzelf. Dat betekent dat het soms ook nodig is om op te komen voor het belang van de klant. Dat vereist moed.
Maak kennis met het team
Bram van den Bersselaar
“Ik ben er trots op dat ik mag bijdragen aan de manier waarop we online zakendoen voor de woning- en vastgoedmarkt zo makkelijk en veilig mogelijk maken voor zowel consumenten als voor adviseurs in de woonketen.”
Ronald Carpentier
"Consumenten controle en overzicht geven in de woonreis, en tegelijkertijd adviseurs helpen met hun compliance verplichtingen. Toch geweldig om aan te mogen werken?!”
Robert Tiessen
"Hoe zorgen we ervoor dat consumenten en makelaars, veilig en snel, zaken kunnen regelen? Ik draag er graag aan bij!”
Jorrit van der Laan
"Geavanceerde technologie simpel gemaakt voor de consument die gaat verhuizen. Lijkt onmogelijk? Wij doen het met trots.”
Thijsjan Meindertsma
"Innovatieve digitale producten en services ontwikkelen voor consumenten, makelaars en andere adviseurs in de woonketen, die echt waarde toevoegen!"
Petra Kiers
"Ik draag graag bij aan het vereenvoudigen van complexiteit voor consumenten en adviseurs bij het voldoen aan wet- en regelgeving. Als dat kan door het aanbieden van innovatieve digitale producten, is het plaatje voor mij compleet."
Eva Kassing
“Vol passie zet ik me dagelijks in aan de synergie tussen visie en uitvoering, waarbij de brug geslagen wordt tussen consumenten, adviseurs in de woon- en vastgoedketen én productontwikkeling.”
Heb je een vraag?
Stuur een e-mail
Bij vragen over onze diensten, kun je mailen naar:
info@viduawonen.nlKom je bij ons team?
We zijn aan het groeien dus hou onze vacatures in de gaten!
Bekijk vacatures